Veel Voorkomende Vragen - FAQ

zwemtijd is een vergelijkingssite. We verwijzen door naar de daadwerkelijke webshops, dat is ook de aangewezen locatie voor vragen over producten en bestellingen.

 

Verzenden jullie ook naar België?

Veel van de webshops op zwemtijd verzenden ook naar België. Of een specifieke webshop ook bestellingen naar België verstuurd kunt u het beste opzoeken op de betreffende site.

Waar blijft mijn bestelling?

zwemtijd is niet betrokken bij de daadwerkelijke bestelling. Neem contact op met de betreffende webshop.

Ik wil retourneren en mijn geld terug

In Nederland heeft u een zichttermijn van minimaal 14 dagen. Binnen deze periode mag u de producten zonder opgaaf van reden terugsturen. U mag ze uit de verpakking halen en passen. Echter als de producten duidelijk gebruikt of gedragen zijn mag de webshop hiervoor kosten in rekening brengen, denk bijvoorbeeld aan de strip die zich in slipjes bevindt, haal die niet weg. De webwinkels kunnen producten om  hygiëne redenen uitsluiten van retour. 

Webwinkels hanteren verschillende procedures voor retouren neem contact op met de webshop.

De prijzen op zwemtijd wijken af, welke zijn correct?

De prijzen op de pagina's van de betreffende webshop zijn ten alle tijde de prijzen waar u vanuit moet gaan. zwemtijd doet zijn uiterste best de prijzen op deze website up-to-date te houden. Hiervoor zijn we echter afhankelijk van de aangeleverde gegevens.

Aan de prijzen, kleuren, maten enzovoorts op zwemtijd kunnen geen rechten worden ontleend!